Foppa

Tittade just på Morgonsoffan, dom drev med Foppa xD (a) Så därför måste jag ju prata om honom nu. Kom precis på att jag faktiskt aktivt är emot sport :P

Liksom kan han inte bara fatta att han aldrig kommer kunna spela mer? Det är slut nu, han är inget att ha, värdelös! Och det är väl bättre för honom att sluta innan han har ihjäl sig eller nåt.
Dessutom ska han gå runt och göra skitfula tofflor som inte ens ser bekväma ut, och alla har dom ;O
Och som om inte det här vore nog tycker alla jättesynd om honom, och alla måste direkt få reda på när han har skadat sig :@ Jag känner mig riktigt kränkt!!
Hur naiv får man egentligen vara? Vet inte om jag klarar av att sova nu, så upprörd är jag!



Over and out! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0