Nu har jag flyttat

Va tvungen att kolla.. Har flyttat över till nya plattformen idag, och förra inlägget kom inte upp direkt.. Men det kanske dom aldrig kommer göra? Komma upp direkt alltså. Nu har det ju kommit upp iaf, och det är väl tur det :P

Kommer ta sin lilla tid att vänja sig vid det här...men annars verkar det toppen! Fastän jag inte sett så många nya bra finesser. Bara den med bilderna, att man kan lägga in titel och allt det på den direkt...men det har jag ändå alltid gjort i koden efteråt, så det gör ju mig detsamma egentligen xP Är så stolt att jag är så teknisk (a)

Men nu ska jag se resten av Just my luck med en kopp jordgubbste här (:



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0