Träningsvärk och snögubbar

Hehe, förra inlägget blev visst lite som det blev...hade äckligt bråttom, men det är som det är :P

Trodde det skulle va vanlig gympa...men det va det inte kom jag på nånstans på vägen. Vi körde boxning. Och det va skitkul!! Man tränar visst helt andra muskler också...har världens träningvärk nu :O (a) Men det va som sagt så kul, så det gör ingenting. Dessutom känner man ju att man lever (;

vinterland.jpg
bild från fotoakuten.se

Nu har jag varit ute i snön precis.. eller aa, för ett tag sen :P Gjorde en überfin snögubbe^^ Man måste ju passa på när det väl är snö ute, eller hur? Det är så jag tänker ;D Men man glömmer ju bort varenda gång hur jobbigt det är xD Så den blev ganska liten :P
Nu däremot snöar det jättemycket igen :O Han kommer snöa över xP Jag som hade så mycket besvär med den "/ Tur jag tog kort på den (a)



Ha en trävlig da' //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0