Påskhelgen

Ojoj, det här har varit en händelserik helg kan jag lova :O

Utan att jag visste nåt om det innan åkte vi till landet i fredags för att va där under helgen. Det va faktiskt riktigt mysigt och lugnt och skönt (: Satt och läste framför brasan i gungstolen^^ och grillade mashmallows =9 Det va länge sen, aaah så gott!! =D
Så tittade vi såklart på Let's dance, mammsen och jag, med popcorn (:

Lördagen va inte lika lugn, skön och mysig tyvärr "/ Började med att vi åkte till Lkpg för att hämta syrrrrsan. Allt blev lite hektiskt.. Och sen när vi åkte hem blev det ett äventyr i sig :O Sjukt läskigt! Brorrrrsan hade bråttom hem till tv:n. Och när vi åkte där på vägen kom plötsligt en hjort eller liknande farande med högsta fart. Och vi åkte förstås på den :O Men det sjuka va att det kändes knappt nåt, allt gick så fort så man hann inte reagera. Men alla som åkte förbi va iaf jättesnälla. Mamma och jag fick sitta i en gubbed bil tills bärgningsbilen kom. Sjukt kallt ju! Hade frysit ihjäl annars.. ;S

Sen va vi där i söndags också med barnen springandes omkring.. Den va mest bara jobbigt och jag blev så trött så orkade knappt lyfta handen :S Och nu är jag här :P Men nu måste jag åka iväg!!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0