Nattetider

Hehe, det blev visst en liten film när jag ändå va på gång.. A lot like love. Mysigt (: Trodde inte jag hade sett den, men kom på ganska snabbt att jag nog hade sett den ändå. Nu är jag övertygad om att jag sett den, om inte två gånger så en åtminstone (;

Iaf, fastän jag sett den så kom jag inte ihåg hur den slutade. Men det va inte så svårt att lista ut :P Som med alla andra romantiska komedier :P Men dom är roliga ändå ;P

http://www.voanews.com/english/images/a_lot_like_love_kutcher_210.jpg
bild från voanews.com

Heroes däremot va ruskigt spännande!! Hoha!! Jobbigt att inte Peter va med i det här avsnittet, ville ju veta vad som händer med honom. När ska han kolla i sin livs låda??! :O

Nä, nu ska jag sova.



Go'natt och sov sött!  //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0