Nattelinatt

Nu är jag jättetrött! Och enligt planerna åker vi hemifrån 9 imorrn. 9!! Sjukt xP Så ska väl ta och natta mig här...så kan man ju alltid sova i bilen imorrn :P Jag kan sova överallt xD

Det va så sorgligt.. Heroes bara hackade massa när jag skulle se det :@ Antagligen för att det inte laddat ordentligt.. Ska tänka på till nästa gång :P Riktigt störande! Så såg lite Robins och Så ska det låta mellan varven...vilket gjorde att det blev lite långdraget (a) Men men, det va himla underhållande det med kan jag säga (: Björn Gustavsson ju! OMG! Det är läskigt, men han är ju riktigt rolig faktiskt...måste jag erkänna...mot min vilja :S Så söt "jag har börjat kissa HÅRT" ^^

image116

Laddar mp3:n i datorn här också.. kom ju på plötsligt att batteriet va slut, och att den här laddar i datorn ;S Men men, får hoppas den har laddat tillräckligt iaf.
Och så måste jag bara säga.. så himla överraskad. Gick till Netto för att handla glass (a) Jag va faktiskt tvungen ;D Så när jag kom hem upptäckte jag massa kosing i en ficka, som jag helt hade glömt bort, riktigt förvånad blev jag. Antagligen är dom från förra veckan :P Och när jag nu kollade på swedbank såg jag att dom hade skickat massa pengar från csn.. för det hade blivit fördröjning på ett par månader av några anledningar. Så fick jag visst alltihop idag. Nu är jag trött. Tar på kraften med alla dessa överraskningar juh! (a)



Go'natt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0