Kylskåp

Jaha, ännu en dag i resten av mitt liv alltså.. Känns inte så givande som jag vill att det ska ;S

Ska hur som helst börja plugga nu hade jag tänkt. Det går extremt segt framåt alltså :O Men jag ska försöka fokusera :P
Det går visst segt framåt för pappa med, för han skulle laga vårt kylskåp för länge sen. Han ska sätta in en grej som kom i typ onsdags, eller va det tisdags? ;S Iaf, så säger han att han måste ha en speciell grej för att få in den, och säger att han ska låna en och blabla...men det har han inte gjort! Dessutom upptäckte jag i morse att jag hade ont i ryggen! Misstänker att det är för att jag måste böja så mycket på ryggen när jag tar upp smör, ost och mjölk och sånt.. Vi har allt sånt i en kylbox ute på altanen i nuläget. Inte sååå bra när det är minus på natten :P Och inte så bra för min rygg "/ Men, ska tjata lite på honom så det blir gjort!

image113

För övrigt kom vi på att vi måste ha semlor idag, har inte ätit nån på hela veckan jööööh :O :O



Nu ska jag jobba vidare.  //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0