Helgen

Ojoj, har varit en del senaste dagarna ja :P Och bara för att uppdatera lite för er...

I fredags va som sagt jag och mammsen i Lkpg. Hittade faktiskt byxor och sportbh:ar som passade perfekt! Jag blev helt chokad ;O Men det va bra...behövdes. Och så upptäckte jag att mina gamla byxor helt gått sönder xD Jag menar, hål i sidorna, och då menar jag ju inte i sömmarna, som iofs också gått sönder xP Helt galet!

Och i lördags kom hela tjocka släkten, typ. Det va möjsigt^^ Fick en radio-väckar-laser-klocka :P Haha, svårt att förklara, men det är en väckarklocka som kan väcka med både radio och pip, och så lyser den med tiden i taket med laser, plus att man kan se temperaturen och massa sånt också :P Den fungerade helt utmärkt, vaknade idag till ljudet av mix morgonzoo och Perelli :P
Appropå det kollade vi ju såklart på MF också. Tråkigt bara att Perelli skulle få alla 12:or hela tiden, bra va det ju faktiskt inte! Stör mig så mycket på jurysarna...folket borde få bestämma helt, har dom ju fått hittills, bara för att dom inte litar på oss eller nåt -.- Sällan juryn tycker som vi! Tycker konstigt gör dom också -.-
Men Björn va rolig "Thank you for coming to my birthdayparty" x'D Va tvungen att kolla, och klippet har kommit upp på youtube, såklart ;D

godis_paskagg.jpg
bild från fotoakuten.se

Nu har det börjat snöa sjukt mycket! Vet inte ens om man kan kalla det snö, snöblandat regn snarare.. Fast vi har kommit lindrigt undan verkar det som. Östergötland kommer alltid lindrigt undan (a) Men störande är det! Tänkte ju åka till biblioteket, men orkar man ju inte i värsta ovädret :P
Plus att jag somnade igår med värsta halsont och illamåendet. Och som om inte det va nog har jag ont i huvet, ont i nacken, yr och varm ;S Men det är bättre med allt det där nu, men ändå!

Men nu hade jag tänkt sluta där :P



Go'hej och hejdå! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0