Helgen

Jahapp, så va det en ny vecka, igen. Måste säga att jag känner mig aningen stressad med arbete som ska va inne på söndag, och så fyller syrrsssan år snart och allt är kaos ;O Men det ordnar sig antagligen..

Är jättevarm btw...kom just på mig själv med det xD Har nästan aldrig på mig tröjor nu för tiden (t-shirts såklart, men inte stora tjocka tröjor!) och det har jag nu. Försöker hålla mig frisk ju, men vet inte om det går så bra ;S

Hur som helst, i fredags va det sådär lagom najsigt. Kom på också att jag inte sa nåt om att Tobias såg precis ut som Magnus Carlsson förra fredagen :P Va tvungen att få det ur mig ;D
Och i lördags såg vi ju såklart på MF, fastän inte Björn va med :P Det blir ju aldrig riktigt som man vill, men det blir bra ändå. Sibel är ju för go (: Sen såg jag How to lose a guy in 10 days. Hahaha, den är så reeewlig xD
Och i söndags va det mest segseg.. Så blir det alltid på söndagar :P Men sånna dagar behövs väl :P

Men nu måste jag på toa, oouhii!!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0