Go'natt!

Nu slocknar jag snart.. Jag fastnar alltid framför web-tv här på torsdagskvällarna :O Det är nåt med det alltså.. Men det är kul, det är det, så det gör inget^^ Så fick jag min Heroesdos, så jag kan ju inte va annat än nöjd (:

Brorrrrsan kom visst idag också.. Han och pappa gick ut och lekte med hans nya lasergrej när jag gick upp hit :P Rörd man blir när man upptäcker deras delade intresse xD Men men, varje ålder har sin leksak...och just lasergrejjer är väl inte det vanligaste, men sak samma egentligen.

Känner att jag mest svamlar nu, och jag skulle må gott av lite sömn, så nu ska jag ner med min giraffmugg och sen soooova (: Har blivit helt beroende av varm choklad med marshmallows jööööh xD



Jaja, gonatt ;D //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0