Go'kväll

Ja ojoj, tiden går fort när man har kul (:

Idag va jag ute till "centrum" och svängde mina lurviga (man kan inte undvika att svänga dom när man cyklar :P) Trävligt måste jag säga. Åkte till biblioteket, tre böcker blev det! Härligt! Nu blir det läsa av (: Fick t.o.m en tjusig rosa Library lovers-papperspåse och en pin och ett bomärke till det^^ Haha, gulligt!

cyklar~0.jpg
bild från fotoakuten.se

Sen råkade jag gå förbi Godislagret för jag ville ha marshmallows till min oboy och att grilla för att det är kul. Det blev visst jättemycket :O Vet inte hur jag lyckas :S Men va bara tvungen att ha små fågel-choklad-ägg...dom är ju så goda! Blev helt chokad att det blev så mycket...jag lyckas alltid :O

Nu ska jag softa lite och läsa och sånt fram till House (:



Peace! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0