Go'dag

Nu har jag suttit här och pluggat PS jag vet inte hur länge. Man fastnar direkt liksom...så kommer man aldrig därifrån xD Det ända negativa I guess.. Jobbigt är det!

För övrigt händer det inte så mycket här.. hade tänkt gå till biblioteket. Va sjukt länge sen jag läste en bok kom jag fram till xD Får bli imorrn, eller på fredag då.

semla

Snart är det påsk också.. OMG! Det går fort. Fast den största anledningen är väl att den kommer så tidigt iår...men ändå :P Dom har jääättefina påskägg på Netto. Så ett sånt måste jag ha =D Mitt nuvarande är det typ blått folie på, och färgen har typ skavt bort och sånt. Nananaa (a) Jag får sånt habegär, okej!? :P



Go'kväll!  //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0