God eftermiddag

Oja, det va nästan så jag inte kom in här...men nu funkar det visst bra igen, I guess. Man blir nervös av sånt här! Men blogg.se ska visst flytta imorrn natt. Fattar inte riktigt...antagligen måste man bekräfta massa grejjer. Kommer missa nåt, det vet jag xD Så om det inte kommer nåt inlägg från mig så vet ni (; Men om det slutar va så segt så är det väl värt det (:

Har hur som helst suttit och kollat utbildningar här.. Man blir tokig, fattar ju inte vad dom går ut på egentligen för att det är så konstiga förklaringar...så står det i princip samma saker överallt :S Men det värsta är ju att jag förmodligen måste flytta till hösten. Jag är skräckslagen! Paralyserad av skräck!

Solnedgaang.jpg
bild från fotoakuten.se

Men nu måste jag vädra tankarna lite och kanske gå ut i vårt soliga snöiga väder. Är det inte underbart!? :P



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0