Glad helg

Har en känsla av att den här veckan har gått mycket fort :O Men det är ju trevligt!

Kollade till slut på Heroes igår. Det va så spännande så jag höll på att dö!! OMG! xD Snacka om att jag längtar till nästa vecka! Men är säkert ett tråkavsnitt då bara för det ;S
Såg på finalen av Tv-stjärnan också...det va spännande det med^^ Fast hade råkat se att Frida vunnit redan innan.. Då förstörs ju hela grejjen -.- Men hejjade på Frida, så jag blev glad ändå =D Och så va det ju hemskt när Fredrik kom ut på scen och sjöng xD Usch! Det vill jag inte va med om nån mer gång :P

image118

Har suttit och hållit på med PS hela dagen idag (: Mycket trevligt! Gjorde den här trevliga bilden här ovanför^^ Fin va? ;D
För övrigt glömde jag bort att se Williams önskestövlar idag med!! -.- Grrrr... men på måndag så! (;



Tjobaaah! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0