Dåligt samvete

Va förvånansvärt pigg när jag vaknade idag :O Haha, det va helt creepy. Men hade verkligen bestämt mig för att få nånting gjort idag...så den hjälpte mig väl att vakna :P När jag stängde av klockan va jag sjukt trött, men efter några minuter va mina ögon alldeles klara :P

När jag åt frukost sen frågade iaf mamma om vi skulle till Lkpg och titta på presenter, kläder och sånt, och sen åka till mormor. Och jag sa att jag ville va hemma.. av flera anledningar då som jag inte orkade ta upp xD Men ska jobba på nu, så hinner vi åka på fredag istället (: Har ändå lite dåligt samvete.. men fredag blir nog lika bra xD

Igår va jag hemma från gympan för att jag inte pallade. Fick värsta dåligt samvete av det med och bröt ihop xP Men det va skönt.. Sa att jag egentligen inte orkade eller hade nån som helst lust, men att jag skulle få dåligt samvete och en massa annat som jag inte kunde förklara. Men mamma är så klok så klok.. Nu mår jag jättebra! Och att inte gå på gympa för en gångs skull får en bara mer peppad till nästa gång. Så är det nog med det mesta.. orkar man inte med nånting som egentligen är kul hjälper det att ta distans från det ett tag.
Va värsta skönt att bara ta det lugnt med min bok och sen titta på House. Det behövde jag (:

För övrigt är det jättedammigt på mitt skrivbord och på datorn här xD



Go'middah! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0