Brottom

Nu blir det att raska på så att jag hinner med gympan. Kom just på att jag känner mig så varm och har ont i huvvet.. Säkert bara för att mamma påpekade det :O Ju mer man tänker på det desto mer inbillar man sig ju att det är sant. I guess! Hur som helst..

Det va iaf sjukt kul igår! En ny lärare. Iaf en som inte jag hade sett. För att den ordinarie va ledig eller hur det va. Hon va liksom helt...aa jag vet inte vad jag ska säga. Hon såg ut som en kanin, och körde upp med benen så man trodde hon skulle gå ur led. Så såg hon så rolig ut och värsta smajlet hela tiden. Precis som nån seriefigur som liksom har extrema egenskaper. Om ni fattar vad jag menar :P

That made my day...

Go'hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0