Blåsor

Usch! Hade dumma strumpor på gympan idag.. Med sömmar som skavde sjukt mycket mot speciellt min vänstra pektå (den bredvid stortån). Nu har jag värsta stora blåsan på den tån, stor och röd är den. Och jag som ska gå runt massa imorrn :S Men men...ska försöka ta hand om den så gott det går.

Annars är ju blåsor ganska kul, sånna vätskeblåsor som man sticker hål på =D Men inte skavsårsblåsor! "/
Haha, en gång (ganska länge sen) spelade jag Nintendo (Super Mario Bros 3) så länge så jag fick en jättestor blåsa på tummen ;D Vadå beroende? Nävars, men dom gamla kontrollerna måste man trycka jättehårt på :P Sen så spelade jag sönder blåsan, och det gjorde skitont efteråt, kunde knappt spela alls xD Haha, ljuva minnen (:

Men nu ska jag ta och kolla Heroes (:



Go'kväll! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0