Bland te och avocado

Har haft en skön kväll här (: med en syster som lugnat sina sinnen med Råtatouille och jag med House :P
Plus att vi köpte avocado från Netto.. nät med 5 avocador i...men i vårat va det 6 ;O Yeeey! Tog såklart en till House^^ Så spännande! Plus att det inte va nåt direkt slut.. Sorgligt va det. Handlade om en kille på 18 år och hans småsyskon, och deras föräldrar hade dött, så det va han som tog hand om dom.. Så fick han reda på att om hans bror donerade ett organ till honom skulle han överleva (?) men han ville inte för att han inte klarade pressen. Aaah, som sagt, sorgligt!

Drack en kopp te också. Har svalt ner kopiösa mängder te den senaste tiden :O Jag är nog sjuk eller nåt ;S Häromdan kom jag på mig själv med att inte druckit oboy på flera dagar jöööh :P Och alla (speciellt mammsen och syrrrsan) är så positiva till det här, så dom tar vara på varje tillfälle som ges :P

Känns som att det här inlägget blev ganska taffligt.. men det får duga, för nu är jag trött!



Go'natt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0