Blåsigt

OMG vad det har blåst mycket idag. Hela dagen, och det blåser inte mindre nu :O
Men igår va det fint väder.. eller egentligen inte. Men då tog jag lite "ledigt" och läste bamse typ hela dagen ;D Yeah! Så idag har jag jobbat i PS =D Snacka om att spara det bästa till sist ;D Det är så kul, så jag kom t.o.m upp kl 8 ;O En hel del har blivit gjort med andra ord (a)

jossefejn

Har t.o.m hunnit titta på tv^^ Sommarlovsmorgon har ju börjat (a) Nävars, det suger faktiskt ganska mycket.. fastän jag inte sett det än. Men det va bättre förr i tiden. Salve säger jag bara!! (:

Annars är det ju Sverige ikväll.. det tittar vi säkerligen på, vare sig jag vill eller inte -.-



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0