Hej hopp

Usch, nu har jag bara ont i huvvet här :S Plus att jag måste hitta en present till brorssssan.

Suck!

Mohaha, och igår såg jag Armageddon.. typ en typisk film som alla sett förutom jag...men inte nu längre ;D Men har kommit fram till att actionfilmer är ganska så sega. Allt bara sprängdes, och det är typ det allt går ut på. Så sitter man där som ett frågetecken ? :O Men den va väldigt bra i perioder :P
Sen såg jag Kören - killar sjunger inte också^^ Syrrssssan blev lite rädd för mig xD Men dom är ju så söta liksom...va bara tvungen att se. Himla spännande alltså :P

marabou

Det va typ det jag hade att säga.. är sugen på choklad :O (a) Ååååh!!!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0