Hej hopp!

Helt sjukt vad den här veckan har varit lång! Eller aa, förra veckan då :P

Det gick finemang i Nyköping. JAG HITTADE DIREKT! Inget som helst virrande bland alla hus och gator. Helt otroligt! Jag är så stolt ;D (a) Det enda som va lite pinsamt va på vandrarhemmet, fick inte upp dörren. Sen visade det sig att man skulle dra den innåt -.- Snacka om att känna sig dum :O Men vem har dörrar som går innåt liksom? :S

I fredags kom jag hem som sagt.. och såklart missade jag precis bussen hem till Finspång från Nkpg :@ Gick precis när jag kom fram till vägen -.- Sååå störande! Men å andra sidan va mina väskor tunga som bly, så hade inte orkat länge, men iaf :P Vill gå på marknad! Och vill till Sthlm och Serieboden (a)

Zara sjöng My heart will go on.  Foto: TV4
bild från tv4.se/talang

Men såg Talang iaf.. Lilla Blå vann^^ Eller Zara som hon egentligen heter :P Så himla söt och liten (a) Och helgrym! Annars är ju som sagt Wellton helgrym också! Haha, han är verkligen helt galen, med håret åt alla håll ;P Och snacka om energi "SÅG NI!!? Såg ni det där? Helt otroligt!!" heeela tiden ;D xD Men kan ju inte va lätt att höra bollarna när alla börjar applådera :O

Har hänt en massa alltså, men det orkar jag inte berätta (a) Och nu ska jag gå :P



Goo'baj! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0