Min midsommar

Bara för att det har varit midsommar...nästan en vecka sen nu, jag är seg, know.

På midsommaraftonen va vi hemma, hela faderullan kom ska ni veta ;O Och det läskigaste av allt va att det inte regnade! Inte en droppe! :O
Har ätit massor av jordgubbar, och vi har mycket mer kvar ännu (: Ingenting smakar som dom första jordgubbarna. Typ.
Och världens smaskigaste jordgubbstårta gjorde vi. Jättemycket jordgubbssmet mellan :9

På lördag åkte vi till Vävinge. Hela faderullan kom dit också :P Då regnade det desto mer :O Och blåste!
Va ute en stund och kastade och sparkade bollar och hade oss. Spelade fotboll och sprang som tokar. Fick värsta träningsvärken. Pinsamt (a)

Sen hände det typ inget på söndagen, så då åkte vi hem^^

Och nu har jag gjort en apenan.. ifall ni ville veta. Så lägger in den här :P

apenan

Haha, tjusig va. Nu har jag ont i huvvet. Och inget kul på tv är det ikväll heller -.-



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0