Jaha...

...det där kändes ju vettigt! Här har jag suttit hela dagen och slöat. Inte har jag fått nåt gjort heller :O Förutom att redovisa en uppgift då...men det är ju bara att ladda upp ;S

Har hänt en hel del i helgen. Orka berätta allt. Kanske drar en del imorrn, men har haft kul iaf (:

I fredags va det ut på promenad med Anna, och vi hade det himla skojjigt alltså ;D Efteråt va det Smallville och fotboll (!)
I lördags blev vi invaderade av barn. Okej, två stycken (a) Sen blev det fotboll (!)
Och igår.. då va det mest slapp, och fotboll (!) Helt sjukt! Vad händer med mig? :O Och det värsta är att det va sjukt spännande xD

Men så kan det va.. Nu ska jag gå på toa.. Skulle ju göra chokladbollar också kom jag på :O



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0