Zlatan

Okej då, jag erkänner. Jag såg matchen igår :O Jag som är aktivt emot.. Men tänkte att vm/em faktiskt är okej^^ xD Åtminstone sveriges matcher...och finalen...och den mellan frankrike och brasilien (a)

Iaf.. grejjen är den att jag måste uttrycka mina känslor för Zlatan nu. Vem tror han att han är egentligen? Uscha! Och det värsta är ju att alla beter sig som om han är nåt också ;S Drygare människa (okej då, jag vet inte så mycket om han som människa, men åtminstone som spelare!) får man ju leta efter! Så fort han är vid mål och har målchans ska han försöka själv. Och för det mesta går det inte alls...hade kanske gjort det om han gav nån annan chansen. Men nej, han kör solo...för han är ju så himla bra! -.-

Synd bara att han gjorde mål ;S Fastän han den andra knatten också gjorde det...men honom pratar minsann ingen om.

Men nu ska jag sluta...innan jag börjar koka (; Hoppas han bryter benet snart!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0