Hej igen

Nopp, mina farhågor besannades...eller nåt. Det va stängt, tom bokinkastet va stängt, såklart -.- Min vanliga otur. Tur att jag har en hel drös med böcker här hemma jag kan läsa då :P Värsta bigga texten kommer man fram till när man läser dom nu^^ Ganska läskigt! Att man inte tänkte så då alltså :P

Hursomhelst.. så köpte choklad och kex på Lidl istället (a) xD Trevligt det!

Sen måste jag berätta, så ROLIGT x'D När pappsen precis åkt iväg efter maten ringde hans mobil som låg på laddning :P Såg att det va syrrsan, så svarade.  Så hon ringde till mammsen istället, och den mobilen låg ju såklart också hemma xD Jag bah garvade massa där i luren (a) Och det låter värsta torrt nu, men det va kul (a)

Nu måste jag ut.. är helt galet varmt där...ser det ut som...om det nu skulle va kallare än förut :P



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0