Uno och Dundee

Har precis ätit kvällsmat och kollat på Crocodile Dundee med mammsen och pappsen xP Trodde inte den skulle va ett dugg rolig...men det va den faktiskt xP Tro't eller ej!

Annars har vi haft fullt upp med Yatzy och Uno idag^^ =D Värsta spelhålan xD Nävars...men det va kul. Så sjuuuukt länge sen det va vi spelade Uno alltså.. Jag hade faktiskt glömt bort hur roligt det va. Och så mycket minnen...värsta flashbacksen (: Jag och pappa spelade jämt Uno, och vi kunde sitta och spela i evigheter :P

Fast vi har ett amerikanskt...inte ett sånt här under :P Tycker dom är så fula...kan inte sätta fingret på varför men..
Kanske för att vårt är så välanvänt. Hahaha, ni skulle se dom xP

Unokortlek
bild från sv.wikipedia.org

Men nu ska jag nog gå och knyta mig.. På riktigt :P



Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0