Trött

Jaja, jag vet, ska lägga mig snart xD (a)

Är ganska seg sådär i vanlig ordning. Men ska göra mig ett schema eller nåt så jag kommer igång på riktigt ;O Helt sjukt vilken diciplin man kan ha :P Eller inte ha xD

Men imorrn tror jag nog att jag ska ta och klippa mig! Mitt hår är jättelångt, och jätteslitet, och jag har helt glömt bort när jag klippte mig sist för att det va så länge sen xD Men jag förvånas inte om jag inte orkar ta tag i det imorrn heller (a)

För övrigt har jag fått upp Korpen igen. Det va skitkul både idag och igår. Haha, jag blev chokad ;O Sen va det ju skitkul att AI har börjat igen =D Hehe, sen såg vi en brittisk dokumentär "Mina små bröst" xD Helt sjukt va utseendefixerad man kan va :O Det ska jag nog skriva om i nästa nlägg :P



Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0