The Net

Har haft det lite mysigt, familje-film-kväll :P

Vi hann äta kvällsmat, och sen va snacket om popcorn igång.. ;O Så jag och syrrrrsan gick ut och köpte lite, jag råkade köpa avocador också :O Haha, men det är ju så gott!! Lite hårda va dom kanske...men får dom ligga några dagar blir dom perfekta. Dock vet jag inte om man ska ha dom i kylskåp eller skafferi. Skafferi va? ;S
Okej, va tvungen att kolla upp det här.. den mognar snabbare i skafferi. Men så fort som den mognar hinner man inte äta upp fem avocador xD Så dom får ligga i kylskåpet tills vidare^^ Tänkte att ni ville veta (a)

http://kohm.org/blog/wp-content/uploads/2007/07/800px-popcorn02.jpg
bild från kohm.org

Anyway så såg vi The Net. Haha, läskig värre ;O Nu vågar jag inte sitta här och avslöja för mycket om mig själv (a) Och lite skrämmande va det att filmen är från 95...mer än tio år gammal. Tiden går fort! Som jag nämnt flera gånger. Men it's true.
Den handlade iaf om en tjej som blev av med sin identitet. Hon va på semester i Mexico, och där blev hon av med pass och kort och allt. Sen, utan att hon visste nåt, bytte dom hennes identitet med en kriminells. Så är härvan igång. Men kan berätta att hon fick sin identitet tillbaks till slut^^

That's that. Nu ska jag nog knyta mig.. Lägga armarna i kors alltså xP



Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0