Sova

Ååh det va sååå störande! La mig i säng 11 igår...duktig som jag va. Liksom, för en gångs skull! Och bara för det kunde jag inte somna. Så där låg jag vaken, somnade några gånger utan att sova. Sen somnade jag nog vid 7-9 nånting. Vet inte, kollade inte på klockan. Men så vaknade jag vid halv 11 iaf...och gick upp bara för att jag skulle kunna somna normalt ikväll xP

Men det konstiga är att jag inte är trött...sådär gäsptrött. Bara lite lullig i huvvet.

Blev iaf överraskad när jag vaknade. SNÖ! Jättemycket snö! Var kom det ifrån kan man ju undra ;S Har iaf varit ute lite och tagit kort för att fira xD Men vill ut och göra en snöängel ;O Och hoppa runt i snön.. och åka flygande matta^^ Det får jag göra imorrn...när jag vaknar tidigt :P

snö
det här va från typ november..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0