Pulka

Kom ändå inte upp förrän 12 imorse ;O Fastän jag la mig vid 12.. men min väckarklocka är lite skum...hade ställt den på 11, när jag vaknade hade den fastnat. Så fixade jag det så att den gick...nu är den 10 över 2 :P

Störande!

Hur som helst...va ute förut (: Svinkallt xD Men efter att ha gått lite fick man upp värmen. Så fick man lite flashbacks sådär från när man va liten...gick förbi Vinbjörnsparken också (: Massa barn va där och åkte pulka.

Pappa och Isac

Kommer ihåg hur man klädde på sig massvis med kläder xD Så man va varm och go. Så åkte man massa pulka, och blev jättevarm. Sådär röd i ansiktet och snorig i näsan. Och när fötterna blev kalla gick man hem^^ MYSIGT!

Så när jag kom hem igen så gjorde jag en snöängel i snön (: Kom på mig själv med att va jättevarm och snorig också xD Men det va kul.
Vill åka soppåse med Isac i helgen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0