och igen

Haha, kom ju på att jag fixat med csn och grejjer också.. Och läst alla dessa papper om mina kurser också. Sjukt tråkigt! Men skönt att det är gjort. Nu har jag inget att göra förrän slutet av januari.

Mamma tycker jag ska baka och laga mat -.- Haha xD Men skulle ju va dumt om jag inte gjorde det...är ju ändå hemma hela dagarna xP
Sen tycker hon att jag ska till Norrköping och köpa lite kläder xD Det är hon som måste säga till mig sånt...annars händer ingenting ;O Men har en känsla av att jag inte skulle hitta nåt ändå.. ;S Men ska nog åka nån dag och kolla.. Nån gång xP

Litchi
bild från wordpress.com

Imorrn ska jag iaf till Netto =D

Dom har Litchi. SÅ GOTT! Och bah ingen minns vad det är. Jag börjar tro att jag bara drömt. Men vet att vi åt det en gång ;O Minns inte hur den smakar dock, men vet att det smakar gott iaf :P
Sen så har dom Geisha...två för 16 xD
Och mysig bodycream och sånna grejjer =D

Sen vill jag till Apoteket och köpa Fludent också! ;D Finns typ inte fluortabletter längre...men tror det är samma sak...bara att det heter olika :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0