Lök

Jag har luktat lök hela dagen nu ;O Speciellt om fingrarna xP Uscha så lökigt! -.-
Men då vet jag att jag lever, eller nåt i den stilen :P Gäller att va positiv (a)

Och hålkakorna blev goda.. (: Speciellt hålen =D Direkt utkomna från ugnen, skär isär den lite, in med smör och ost, och så smälter det bara (: Mumma!

Och nu vill mamma att jag ska göra bullar imorrn också xD Men det är gott...så låt gå (: Gör nog vanliga vetelängder också...i princip samma sak ju :P

Har ju några spännande recept på chokladbollar nu också...så det kanske jag också gör...man vet aldrig (;

Vitlökar i närbild :P
bild från fotoakuten.se

Hur som helst, jag hann bara slappa framför tv:n ett rejält tag också som tur va^^ Först Backpackers, nåt på aftonbladets kanal, i en kvart eller så. Sen Simpson, dubbelt avsnitt (a) Sen kom jag på att det va House också, så det blev det med xD Sen in i dushen, och dubbelt avsnitt av Scrubs (a) Allt som allt, tre timmar xD

Och nu är jag trött!! Sov inte direkt ut i morse...men la mig sent också så.. Put the blame on me -.-



Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0