Litchi och besökarantal :P

Ja, idag har ännu en meningslös dag gått xD Gör typ inget. Måste få ordning på livet nu! ;O Åtminstone lite (a)

Men jag kokade faktiskt spagetti idag^^ (a) Plus att jag är skitstolt xD Men iaf...perfekta (a) Sen råkade jag fastna framför tv:n onödigt länge xP Sen gick jag ääända till centrum...ta ut pengar och köpa tuggummin...och grejjen är att jag skulle ha Fludent också, och det glömde jag såklart, störande! xO

Sen gick jag ääända till Netto (stammis) och köpte Litchi och godis xD OMG litchi är sååå gott!!! =9 Pröva! Kan inte sätta fingret på smaken...men lite som vindruvor fast mer...på nåt sätt xP
Måste köpa mer imorrn eller nåt xP xD

Nu har jag kollat igenom vårens Korpenschema också. Såg jättebra ut...massa roliga pass =D På nåt sätt känner jag mig värsta taggad^^ xD

Och när jag kollade ut genom fönstret idag va det ju värsta vårvädret. Såg skithärligt ut! =D Ååh vad jag älskar våren! <3

En sak till..måste tillägga^^ att idag har det varit 11 unika besökare här^^ Så mycket har jag inte haft på länge xD Det högsta jag haft är typ...15 kanske :P Go go!^^

Men nu säger jag stopp och go'natt här^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0