Lägesrapport från mitt rum

Sådär, nu går blogg.se jättebra helt plötsligt ;O Konstigt är vad det är...nyss gick det inte alls :P Hur som helst...

Är så sjukt trött! Bakade bullar igår, och oj va jobbigt det va! Först och främst ska man bara vänta och vänta på att det ska jäsa. Sen när man väl kan göra bullarna så måste man skynda massa, och det ska in i ugnen, och huvvet är helt proppfullt xP
Dessutom bakade jag bröd både i tisdags och måndags :P Och nu kom mamma och bah sådär mycket bakar jag på en dag. Usch, får inte ens tycka synd om mig själv :'O
Idag har jag iaf inte gjort ett skit! Jätteskönt xD

image93
hahaha, den här bullen såg så himla kul ut att jag va tvungen att ta kort på den xD Men den va roligare irl ;O

Och nu har vi nyss fikat lite...och usch! Nä, vill inte ens gå in på det, men blir så himla stressad! Så nu har jag suttit här och gråtit lite :P Ont i huvvet "/ Vill ha LITCHI! Ska köpa det imorrn...vill!

För övrigt har dom gått och gjort om deezer.com. Whataaaa!? Men det ser ung ut som innan...så det är ju skönt. Har mer som community nu...istället för bara musik som förut. Tycker det va jättebra förut, det va liksom lagom. Nu känns det så...aa vet inte. Hoppas bara jag orkar med det nu.. men det gör jag säkert.

Och imorrn är det Let's dance. Skönt! Kul! (: Blir spännande.. Men första fredagen brukar ju inte va så himla rolig xD Men spännande ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0