Kalas (:

Haha, idag kom hela gänget hit :O Rena julafton xD Men det va helt okej...är bara helseg i huvvet. Så mycket som ungarna låter.. haha, när dom åkt så satt vi bah och va tyst det är! :O hahaha xD

Hur som helst...från början (a)

Alla kom till typ till lunch. Så åt vi mat...Flygande jacob (: Det va faktiskt sjukt länge sen! :O Men det tyckte lilla magen om^^ Eller...ööh...stora (a) Sen så...aa...hände massa med grejjer hela tiden :O Och jag bah palla inte mer, så gick ut lite^^ xD Sorry, men det va skönt xD

Isac har kommit in i kiss och bajsåldern xD (a) Det va skitkul, hahaha, helt på min nivå. Liksom ååh, så rolig (a) Så det har blivit en hel del skitsnack idag.
Och sen när vi fikat, så är det tyst...sen upptäckte vi att dom hällt ut allt vårt socker över hela golvet :O Suck! Det va inte kul! Liksom hela burken!

lilla jag
dock inte från idag...men nyårsdagen...när det fortfarande va snö (:
och nää, ser inte ut så i vanliga fall (a)


Sen till det som va mer kul.. David la in Råttatouille här, så den ska jag se nån gång =D Kulkul! Sen fick jag Simpsonsfilmen också (: Wiiiee! Sen utnyttjade dom oss också och brände Hitta Nemo -.- Haha, men det gör inget xD

Och så fick jag två paket, najsigt (: Två Bamsetidningar och en chokladkaka xD
Men får resten på tisdag, och Taylors kommer typ i februari eller mars :P Spännande! Roligare när inte allt kommer på en gång ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0