Hej igen..

..OMG! Vet inte riktigt varför...men jag börjar tappa det här med bloggningen ;O Uscha! Tycker vi inte om! Och faktum är att det varit riktigt skönt ;O ;S Har haft en del för mig.. ingen vettigt dock, men ändå^^ (;

Tittat massa på film.. Bl.a Sagan om ringen :O Varför?? Jag börjar bli hjärntvättad xP Men ibland sitter man bara som klistrad...that's the truth.
Och så har vi spelat uno =D Uno is the shit helt enkelt <3
Och idag har jag bakat lite bröd :P Redan slut snart :S

Roligast va det ju i Söndags förmiddag. Precis innan maten gick jag och pappsen ut en timme och åkte pulka =D Eller med andra ord flygande matta. Hittade den till slut. Men måste säga att jag blev lite besviken. Den har krymt! Jag lovar, den måste ha krymt! Va mycket större när jag va liten! Sjukt läskigt! Men det va sjukt kul iaf =D Åååh så kul det va!
Och när vi gick till Vibjörnsparken va alla ute och skottade xD Det såg ganska kul ut faktiskt^^ Och när vi kom fram kollade alla på oss -.- Men det va kul ändå. Jag åkte mest, sen satt pappa med ett par gånger också.. Och så åkte han själv en gång, han såg skitkul ut x'D
Men det va jobbigare än jag mindes det.. Blev jätteflåsig, och nu har jag massa träningsverk i hela kroppen -.- Pinsamt! Patetiskt! xD Och när jag kom in va jag sådär röd och rufsig^^ Jag va dyngsur xD Va tvungen att byta tröja. Sen dricka massa vatten för att få tillbaka allt jag svettats ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0