Hästens


You may be wondering how
hmm
it's possible for you
as you sleep, and just relax...
connecting
dreaming
we feel your dreams
hmm
at the same time, you walk in to your Hästens bedstore



Fråga mig inte varför...men den här reklamen diggar jag järnet ;D xD Länge sen jag såg den här också.. den bästa är ju "hmm" xD Har säkert glömt nåt.. där vid connecting, dreaming. Men skit samma (schh..)

Det är sånt här man lägger märke till och lägger på minnet när man inte har nåt vettigare för sig med andra ord ;D (a)

Men nu ska jag sova! Mamma kom upp med recept på typ pannbiffar. Hm, jag minns inte ens vad det va xD Men tror det va nåt i den vägen. Det enda jag minns är köttfärs och ströbröd :P Tecken på att man ska sova? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0