Grapefrukt

Nu har mammsen lurat i mig en grapefrukt :O Vi va på Netto (a) och där köpte hon förstås massa sånna...sen när vi kom hem tyckte hon jag skulle smaka :P Men hade massa socker på, så det va inte så farligt beskt som jag trodde (: Men det va ju inte överdrivet gott kan jag påstå :P Fast mycket c-vitaminer...och det är ju alltid nåt!

En halv grapefrukt
bild från fotoakuten.se

Sen så upptäckte vi en ny grej på våra kameror (a) Man kan ta massa kort efter varandra. Alltså...aa...*bra på att förklara* xD Men så det bara är att trycka in knappen, och den klickar och tar massa kort hela tiden :P Va lite rädd att den skulle va precis som min gamla, men det är massa nya och bra grejjer på den här (:

Nu ska jag se Simpsons...om inte pappa sitter fast i tv:n ;O



Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0