Grannarna

Tror jag berättade det nån gång...och nu har grannarna flyttat ;O Helt mörkt när jag kollar ut genom fönstret här ;O Så då kommer väl våra nya grannar snart..
Har hört rykten om att min före detta samhälls- historielärare har kollat på det. Liksom...kul om han och hans nya familj flyttar in xP Haha nävars, nu ska vi inte va sånna (a)

För övrigt har Korpen börjat igen, känns bra =D Gick igår...åt kvällsmat precis innan, och det skulle jag inte gjort. Fick värsta hållen xD Patetiskt! -.- Så bäst att äta tidigare...och nu sitter dom ändå där nere och äter...så time to go :P

Hörde precis Amandas låt...växer för varje gång (: Kom på att jag inte skrivit nåt om det xD Men nu vet ju dom flesta det ändå :P (a)



Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0