Gott nytt år (och ett grått nytt hår)

Första inlägget det här året^^ Känns bra :P Hade inte världens mest spännande nyårsafton. Men det va trevlans ändå (:

En lite seg "morgon" som vanligt. OMG! Det, om nåt, måste jag bättra på! Nyårslöftet? Vet inte...tycker inte om det ordet xP Hur som helst.. Sen gick jag till Anna på början av kvällen...eller aa vid 5 kanske. Och vi gjorde lite mat. Potatisgratäng och fläskfilé. Gott! Men oj vad man kan skratta ibland, allt går inte på topp ibland ;O Vet inte hur många gånger jag tappade potatisarna på golvet egentligen xD (a)

Sen såg vi på film. I am Sam. Näsdukarna nästa ;'( Men jobbigt slut. Ett sånt där slut som man inte riktigt får veta hur det egentligen gick. Aaaah! :O *galen*

Sen blev det visst lite ananas xD Har fått munsår av dom nu, grrr x@ Och plötsligt va klockan 12 efter ett antal ananasskivor och kortspel. Så vi gick ut...och precis som förra gången va vi ute i 20 minuter ;O Och gick in...och segade ;O Och pratade om allt vi gjorde första gången iår xD Okej då, det va väl mest jag då. Men skit samma! Jag tycker det är kul^^ (a)

Året fick åtminstone ett lyckligt slut.. SNÖ!! =D Snöade skitmycket när jag gick hem =D Underbart! Nu är det bara massa blötsnö -.-

Kommentarer
Postat av: Annika

jag är jätte seg ;oP men GOTT NYTT ÅR! :D

2008-01-01 @ 19:50:44
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0