Go'morrn

Hehe, har precis gått upp (a) fastän jag faktiskt la mig halv 12 ;O Suck! Eller okej, jag kom nog upp 11...men iaf ;O

Och ja, pappsen satt fast framför tv:n igår. Dom tittade på Antikrundan, och bah det går ju bara en gång i veckan. Man bah jovisst, men det är ju inte lika kul som Simpsons -.- Sen somnade pappa, men mamma fortsatte titta ändå -.-
Som tur är har syrrrsan en dvd:spelare som man kan utnyttja nu när hon är i Sthlm och larvar sig (a) Så jag kollade på Idol 2005 auditiondvd:n ;D Det va mycket underhållande ;D

Idol 2005
bild från wikipedia.org

Appropå Idol så börjar ju American Idol på måndag =D Wiiiiiieee!! Det går ju 9 på kvällen nu för tiden ;O Undrar hur det blir sen, när finalerna drar igång.. Hur som helst, det som oroar mig mest är ju att mammsen och pappsen blir sura och ska se nyheterna. Det går ju faktiskt inte bara en gång om dagen, utan jättemånga gånger om dagen :O

Kommentarer
Postat av: Malin

idol 2005 var sjukt bra :D

2008-01-28 @ 13:56:56
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0