*gäsp*

Det är helt sjukt va trött man kan va! Ikväll ska jag lägga mig tidigt har jag bestämt! 10...fast jag kommer säkert inte kunna hålla det, så jag säger 11 istället xD (a)

Iaf hade jag sjukt trevligt med mig själv igår. Hade t.o.m nybäddad säng, med rena lakan^^ Men det blev lite sent med allt, först åt vi kvällsmat till 9, så skulle jag bada, och det tog ju sin tid att hälla upp vatten...så badade jag i typ en timme xD Jag blev nästan ett russin :O Sen hände det *hysh* lite grejjer, klantiga jag xD Så kunde inte börja se film förrän halv 11. Men men...höll mig vaken ändå :P Duktigt av mig! La mig typ halv 1, så jag vaknade lite sent idag ja xD

Såg btw Dirty Dancing, och nä, jag har aldrig sett den förut (a) På nåt sätt missar jag alla filmer som alla andra sett hur många gånger som helst :O Jag fattar inte hur jag gör :P

Dirty Dancing
bild från dailymail.co.uk

Och nu ska vi äta.. :P



Go'middah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0