Chokladbollar

Sitter här och kollar efter roliga chokladbollsrecept :P Har hittat lite olika som jag inte sett förut. Annars är ju alla recept ung. likadana ;O Ska prova lite sen nån gång när jag är chokladsugen^^ Iofs är jag alltid sugen på go'saker...men ändå ;D

Och så såg jag ett spännande med marsanpulver och oboy...men det kan man inte se om man inte är medlem ;O Grrr -.-

Om ni kan nåt ovanligt, spännande, roligt recept så får ni gärna skriva^^ (a)

Pernillas chokladbollar
bild från kokaihop.se


Snart är det Heroes =D OMG!!! ;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag har väl inget annat val. Det går inte att förneka det i alla fall så det är lika bra att acceptera det.. :S xD
-
Haha jaa, men juag gillar som sagt inte pepparkakor så mycket så jag äter aldrig. Och det andra kakomonstret i huset gillar inte heller pepparkakor så han äter inte heller.. Och då går det inte åt så fort kan jag säga. .xD
Nej, det får inte jaag :P Haha jag ska inte säga något, för jag kommer inte ihåg om jag var bra eller inte.. xD
-
Ja, det kan ju det.. :S
Nä verkligen inte. Snabbtmat=Aldrig, Chips=ibland

Heja LHC? Usch neeej... Fast jag höll på dem i finalerna i våras, för jag gillar verkligen inte när äckel-Modo vinner.. De var inte värda ett guld på lååånga vägar :P

2008-01-02 @ 21:18:48
Postat av: Fanny

Åh, chokladbollar... ge mig.

2008-01-03 @ 00:03:32
URL: http://fannyzetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0