Canon powershot A460

Japp, klart det va våra kameror vi fick =D

Vet inte riktigt vad jag ska tycka xD Tar ju alltid lite tid att vänja sig vid en ny kamera, och annat tekniskt skit :P Men det ska nog gå bra^^ Är både mer zoom och Mpixles på den här (: Yeah! Och snyggare är den också :P

Skulle kanske gå ut och ta lite kort.. Men börjar ju bli mörkt...så känns lite onödigt (a) Men vill ändå ha lite godis. Veckans klipp ju xP Känner mig inte riktigt i form, men skit samma xD Netto förstör mitt aktiva liv ;'O

Sen ska jag iaf ta mig ett bad, och kolla på film (: Tänkte göra det igår, men syrrrsan förstörde det och kollade på handboll istället -.- Och bada pallade jag inte göra, för korpade innan, och så kändes det inte lika lockande att bada varmt när man va svettigt blöt :P


Haha, på tal om det, fick det roligaste kortet igår:
Idag så kan du sova länge...
ta ett skönt bad...
äta en massa läckra saker...
roa dig på andras bekostnad...
...och sitta framför TV:n hela kvällen!
Ungefär som vanligt alltså, men idag har du en anledning!


Hahaha, så mitt i prick så det är inte sant xD Vi garvade massa åt det vid frukosten (a)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hrm... jag känner igen det där haha ;) Kul att det va kul! :P Grattis i efterskott förresten!

2008-01-23 @ 20:01:33
URL: http://salange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0