Amanda Jenssen

Okej, alla vet väl vid det här laget att Amanda släpper skiva, förmodligen till våren. Det är klart att fyra av låtarna är hennes egenskrivna.. Men hoppas hon får med fler. Får hon så lång tid tycker jag många ska va skrivna av henne.
Men men...den som lever får se.
Det verkar iaf som att hon är signad hos Sony BMG. Typ alla blir det ;O

Snart har väl Daniel och Chris också skivkontrakt där..

Amanda. FOTO: Daniel Ohlsson
bild från tv4.se/idol

Hahaha...på tal om skivor så har jag beställt den från unibet xD Jag va bara tvungen (a) Borde få den veckan som kommer... (a)
Och på tal om Chris (där uppe) har nu även mammsen och pappsen fått reda på att han kommer hit ;D Man bah jaa, har bara vetat det i ett par månader nu :P Tyvärr är det ju på pappas födelsedag, men går nog ändå (a)

Kommentarer
Postat av: Jenny Krantz

Jag har en massa länkar till tävlingar på min blogg, var med och tävla du med!

2008-01-19 @ 22:41:36
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0