Almanacka

Äntligen har jag en almanacka på väggen - en ny. Har haft förra årets ända tills nu :P Så sitter man och ska se vad det är för datum...det går ju lätt xP Skönt är det iaf! Inte så himla snygg, dock, men den duger (den är från coop xP)

För övrigt börjar jag få ålderskris "/ VILL INTE! xO Hela gänget kommer på lördag...förhoppningsvis. Men på själva födelsedagen blir jag nog själv xD Ganska skönt iofs.. Så kan man festa till det med att äta upp hela tårtan alldeles själv ;9 Nävars, Nasse får va med (a) Nä, men seriöst vet vi inte hur det blir riktigt än :P

En bit tårta och en present, perfekt födelsedag.
bild från fotoakuten.se

Så det som jag planerar att göra innan jag bli 19 år..;

Städa! Damma och dammsuga (orka!)
Baka! Kanske.. Chokladcookies =9
Åka till Nkpg
Vänja mig vid att lägga mig och gå upp tidigt (åtminstone tidigare)

typ...

Och jag har inte Idoldvd:n än.. Tror jag är sjuk eller nåt ;S

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, allt bra med dig? =) mmm härlig bild :D

2008-01-14 @ 19:14:32
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0