2007

Har suttit och funderat på vad som hände förra året egentligen. Och först kändes det som att det inte hänt ett skit. Men sen kom jag underfund med att det snarare är så att det hänt så mycket så det inte känns som att allt faktiskt hände förra året :O Hänger ni med?^^ Kan inte bestämma mig för om det varit ett bra år eller inte, men här är iaf det som hände (:


Först fyllde jag 18, i januari, helt sjukt xD

Gick på Darinkonsert första mars. Så roooligt! <3 Minnen ='D
Sen skaffade jag den här bloggen^^ Snart ett år sen ;O
Och så va mitt projektarbete äntligen slut (fortfarande i mars) Och jag va i tv och tidningen. Det va helt surrealistiskt. Haha xD Men ganska kul...plötsligt så sa människor man aldrig pratat med hej, bara för att man va lokalkändis xD

Sista maj va jag i Nkpg på marknadsafton och träffade Måns (: Det va keeeul =D Och ett stort plus va ju att jag hittade ESC-skivan från 2003^^ Innan det va det Finspånga marken också (: Det va gött!

Dagen efter, första juni, då började sommaren <3 Tjenare, hetta! Va bara ute hela tiden, spelade badminton, och bara levde livet. Plus att det va studentvecka då, så vi behövde inte va i skolan då. Det va jätteskönt!
8 juni såg jag Melody club i Finspång "centrum" =D Härligt värre, världens sommarfeeling va det (:
Dagen efter tog jag studenten^^ Som jag bävat så mycket inför :O Men det blev bra ändå (: Om möjligt varmare än veckan innan.. Jag menar TJENIS, svetten rann xD

I juli började jag jobba med att dela ut tidningen. Och det orkar jag inte ens tänka på. Det va plågeri! Sömnlösa nätter, bortsovda dagar.. Men mellan allt hände en del kul. Camping med Anna, plockning av blåbar, ett av få dopp i det blå. Och dagarna jag va ensam hemma, haha det va KUL xD Crazy!

I början av augusti, när jag fortfarande jobbade, hände det en del kul med (: Skänninge marken och rix fm i Nkpg.
Sista natten jag jobbade...11 augusti, den va HEMSK! Haha xD Men åååh va skönt det va att komma hem efter det. Hann inte sova nåt, men åt frukost, sen va vi på väg till Skåne. Det va helt UNDERBART! <3 Inte världens bästa väder i Skåne heller, men vi hade det sjukt kul ändå!

Och direkt när vi kom hem började jag studera.. Och tänker jag efter har jag lärt mig sjukt mycket faktiskt. Fattade ju inte ett jota av nåt innan.
I september kom min kära dator också, och alla mina program (: Känns helt sjukt att jag haft den i bara 3 månader :O Minns inte ens hur det va innan...hur orkade vi? ;O

Och så kom hösten. Kändes faktiskt kul! Speciellt eftersom jag inte behövde gå ut i regnrusket^^ Och med hösten kommer alla bra tv-program (; Idol och Heroes har gjort min höst. Tjenis alltså!
Förra årets Idol va bästa säsongen, tillsammans med 2005. Och det va rena turen att jag såg första avsnittet av Heroes, sen va jag fast^^ (a)

Sen har det inte hänt så värst mycket.. Förrän i början av december då både motorvägen öppnades och Netto (: Netto har jag utnyttjat väl (; men tycker motorvägen känns onödig. Det går inte ens fortare att åka där! Tycker dom ska höja gränsen till 110 istället för 90 :P


Haha, där har ni det. OMG! Känns helt sjukt nu när allt står sammanfattat framför min näsa :O Vilket år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0