Sportlovsbio

Såg att det fanns på finspångsidan trots allt.. Fast det va inga roliga filmer "/

Idag va det Heartbreak kid...som iofs verkar rolig, men det är nu ikväll, och det hinner jag inte :P
Imorrn på morgonen är det Bee movie, haha, vet inte om jag ska se den bara för att xD Men det kommer nog massa barn som ska låta hela tiden ;S Och på kvällen är det Kid svensk, som jag aldrig hört talas om. Men den kanske jag kan se då.. Har kollat lite på vad den handlar om... en finsk film ;O Haha, men man kan ju alltid se den :P

Men nu måste jag byta om och göra mig iordning lite dåå :P
love
Gjorde den här igår.. bara för att jag precis lärt mig skriva i banor :P (a)

men...



Howdie!  //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0