Semlor

Igår när jag stängde av datorn kom jag plötsligt på att det va fettisdag :O Egentligen visste jag det innan, men glömde såklart bort det på själva dagen, typiskt mig! Så åkte jag och tränade, och när jag kom hem få höra att det inte fanns några semlor kvar i affärerna...och vi hade inte gjort några hemmagjorda -.- Uuhuuuu! -"/ Men idag äter vi antagligen en...eller två (a) Men det blir nog bara en :P

semla.jpg
bild från fotoakuten.se

På träningen btw va det sjuuukt mycket folk! ;O Läskigt! Har nog aldrig varit så många nånsin! Fick knappt ens plats att byta om...och då kom inte jag sist :P

För övrigt ser ut att va en väldigt regnig dag idag ;O

Nu ska jag äta.. bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0