Råttatouille

Har precis kollat på Råttatouille (: David la in den på min dator, han är ju såååå snäll (: Så nu har jag avnjutit den med två minibaguetter och lite (mycket...hurm) Toblerone. Va tvungen att ta en liten paus och gå till Netto (a)

Hur som helst...urgullig film ju =D Man hade ju gärna ätit den där maten som verkade så fantastisk.. Jaja jag vet, det är bara på låtsas :P Helt ologiskt också att Remy kunde styra den där killen genom att dra i håret xP Helt urflippat!

Råttatouille

Tänkte ju egentligen kolla på Heroesavsnitt nr 2 ikväll :O Lär inte orka det...om man ska upp skapligt imorrn. Hm.. bajsigt! -.-
Planerna för imorrn är iaf att baka semmelbullar. Dom tar ju slut så fort som vi äter :P Och semlorna jag gjorde i onsdags blev skitäckliga! Glömde sockret i mandelmassan, och grädden blev för hård :P Usch! Det va rent utav osmakligt! Så det får bli varsin semla till Let's dance (:

Nu ska jag ta och...nja vi får se vad det blir xD



Go'natt och go helg! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0